Stránky

01 júla 2012

Dedinky 2012

Na prelome júna a júla, konkrétne 30.6 - 1.7.2012 sa pritrafil pekný víkend s prespaním pod holým nebom. Zúčastnili sa ho dvaja inšpicienti - čakatelia na titul - Zuza a Piatok (dočasná prezývka Miňa, kým nevymyslím lepšiu) a ja.

Úplne holé síce nebolo, spali sme na Geravách pod trampolínou, bola tam suchšia tráva, ale trampolína bola sitovitá, takže na hviezdy sme predsa len dovideli. Nad ránom cez ňu začala prekvapkávať rosa nám priamo na ksicht, do oka, do úst, aj za krk, takže sme jedným vrzom vybavili aj rannú hygienu. Neďaleko nás strážila skrotená diviačia rodinka, pobehovali kozy, capy, ovce a odfrkovali kone. Občas odfrkoval aj Miňo, ale Zuza mu priebežne zapchávala gágor a ja som mal hlavu pri ich nohách, takže sa dalo. Na výlete sme sa naučili okrem hľadania kešiek bez GPS aj novú kompetenciu - hlasné prdenie, takže naše kamarátstvo dosiahlo novú úroveň. Ja som jednu kešku na Havranej skale našiel dokonca aj bez toho, aby som vedel, že tam nejaká vôbec je a jeden prd sa mi podarilo utajiť. Voda na Dedinkách sa zdala pred túrou príliš studená a po túre príliš teplá, takže v priemere akurát. Krčma 5. cenovej skupiny Pellé zmenila majiteľa a doznala úprav, takže vyzerá na 1. cenovú a zhlukujú sa v nej náhodne o.i. aj piloti zo Sliača a ich mechanici ale dalo sa, v robote robia asi väčší hluk :-) Cestou do Stratenej sa lesom okolo nás niesla harmonika, pri ktorej sme sa sústredili na naučenie novej pochodovej hymny, takže sme sa skoro naozaj stratili. V Stratenej, po občerstvovacej prestávke v hlavnej krčme sme zistili, že nestopneme, ani keď budeme pri ceste kľačať, ruky k nebu dvíhať a rozrehotaná Zuza vedľa nás s holým pupkom nesústredene stopovať. Tak sme zvyšok do Dediniek dorazili busom, aby sme sa stihli ešte okúpať :-)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára