Stránky

31 mája 2011

Čo sme absolvovali a čo chystáme

Aby si niekto nemyslel, že keď nepíšeme, tak sedíme doma na zadkoch.


Od oficiálneho zahájenia tohtoročnej sezóny, 16.4.2011 sme absolvovali skoro každý víkend nejakú kratšiu alebo dlhšiu picyklovačku.

Najdlhšia bola asi hneď následná, 24.4.2011. Vlakom z BB do Valaskej a odtiaľ bicyklami cez hory: Hronec, Čierny Balog, Drábsko, Sihla, Hrončok, Hrb, Slovenská Ľupča, BB. Niečo cez 90 km. Účastníci: Roman, Vetroň.

Ďalší víkend, 30.4.2011 bol Vetroň s Bušom na obhliadke Kordík, Králik a Sucháča.

Vetroň plaví drevo.
Nasledujúci  víkend, 7.5.2011 sa pridal aj Roman a zvrtli sme výročné plavenie dreva v Rakytovskom žľabe pri Hornom Harmatanci a domov sme si to hodili skratkou cez harmanecké vrchy - Štefánku, Kordíky, Kordícke sedlo, Skalku, Králiky, Sucháč. Celkom vydarený (aj keškový) deň, ale pred Skalkou sme toho už mali celkom dosť. Našťastie tam mal nejaký babinec sústredenie, tak sme sa nich chvíľu pri polievke a pive sústredili a to nás znovu postavilo :-) V sústredení sme potom  pokračovali ešte na Sucháči, žiaľ, tam sme sa už mohli sústrediť len na pivo a kozy uviazané o plot. Bušo v tom vraj veľký rozdiel oproti Skalke nevidel, ale mne sa zdalo, že tu boli kozy predsa len o niečo menšie.

Vo štvrtok, 12.5.2011 sme sa s Bušom vychytili na poobedňajší okruh Hronseckým a Vlkanovským  pohorím a Gerojnimo po ceste domov to istil.

Interiér Chaty pod Borišovom
O týždeň, 14.5.2011 sa nám s Bušom a Romanom podaril husársky kúsok, ktorý som mal v pláne už dlho - Borišov. Do Necpál, či kde, sme sa odviezli Bušovým obojživelníkom a odtiaľ sme to zvrtli bicyklami cez Belú, Beliansku dolinu a Havranovo na Borišov. Ja som si odskočil ešte na Košariská pre kešku a ďalšie 2 som odchytil potom na Borišove. Zatiaľ najkrajšia horská chata, na akej som bol. Tam by sa mohlo celkom dobre silvestrovať. K autu sme sa vracali cez Necpalskú dolinu - riadny triatlon, zase som mal na konci dosť.

Ďalší víkend, 21.5.2011 som sa tešil, že konečne spočnem, ale ako na potvoru, Majka sa vrátila z Indie, Číny a  Himalájí a nutne potrebovala vyvenčiť bicykel, vraj jej mesiac pochodovania bolo málo :-). Tak sme otočili aspoň Vlkanovú, Hronsek, Lukavicu a po ceste domov znovu aj Gerojnima. Na druhý deň som sa bol vyvenčiť ešte na Sucháči.

Tento víkend 28.5.2011 bolo konečne prchavo a mohol som sedieť doma. Akorát v nedeľu som bol pozrieť  Sucháč a Tajov. Šetko po starom, kone konili a Magda kozovala, aj keď teraz už kozuje inak, hento je stará fotka :-)

A plány na rok 2011?

Rôzne. Medzi iným by sme chceli ísť čo najskôr na pár dní preskúmať povodie Dyje na Morave a neskôr aj Českú Kanadu v južných Čechách. Padol návrh aj na Liptovské skanzeny a kedysi sme mali v pláne aj kostolíky na východnom Slovensku. Ja by som však kľudne išiel znovu aj do Slov. Raja. A samozrejme, ako každý rok, patrí sa nám na jeden deň obehať aj všetky štiavnické jazerá. Veď, pohulíme, uvidíme. Kto chce, môže sa pridať. Začiatkom roka 2012 je v pláne vraj aj Južná Amerika - Pataagónia (Majka povedala) a ja by som si rukáv nedal odtrhnúť ani do Vietnamu. Už len ďengy vyhrať v lotérii.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára