Stránky

19 mája 2009

Banskaá Štiavnica

Dátum: 17.05.2009
Účastníci: Soňa kružliakova a jej rádio
Cieľ: Banská Štiavnica
Dĺžka trasy:
Prevýšenie:
Najvyšší bod:
Trasa: Zvolen-Žarnovica-Hodruša Hámre- Banská Štiavnica-Hronská Dúbrava-Zvolen



Ani ja som nezahalala a dala si Zvolem - Zarnovica- Hodrusa-Banska Stiavnica- cajovna Klopacka- Pocuvadlo a spat cez Stiavnicu- cajovnu do ZV sez Hronsku Dubravu. neviem, kolko to bolo km, ale asi dost. cesta dobra, do Ziaru zo ZV sa da ist po starej ceste, na ktorej takmer ziadne auta a potom do Zarnovice po hlavnej ceste, ale v nedelu rano to bolo znesitelne a nie je to az tak daleko. vyrazila som este pred 6 -tou, popri Hrone opar a prijemne chladno. Zo Zarnovice do Hodruse to je jedna basen, ale poriadne do kopca. V Stiavnici som bolo pekne rozhorucena a najlepsie je vtedy schladit sa a najlepsie schladzovadlo je Pocuvadlo...a tak som sa isla schladit. mozno, ze v plavkach by bolo vo vode teplejsie, ale bez plaviek to ma ine kvalitky..a cele Pocko bolo moje. jaaaj - FANTAZIA. Voda nielen schladila, ale aj osviezila a nabudila na cestu spat. Cervene ruky mne nehrozia, lebo roky rokuce nosim kosele po starom otcovi. je to lahke, vzdusne a schne to priebezne. nevyzera to sice znackovo, ale je to ohromne prakticke :-). domov som dorazila tesne pred 18 a hned mi volala mama, ci som nezabudla ist postriekat vosky....nuz zabudla a tak mi neostavalo nic ine len sa zvrtnut a ist do zahradky. Vosky som vyvrazdila, ale to uz bolo maximum, co som z mojho telicka vydolovala. myslim, ze som spala skor, ako mi hlava dopadla na vankus. AVSAK dnes som bola obzvlast mila maturitna skusajuca - taka mila - taka kludna:-)Sona

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára