Stránky

23 februára 2008

Preberanie zo zimného spánku



23.02.2008 Prvá tohtoročná prechádzka na bicykli

Bola síce krátka ale o to krajšia, pretože som sedela na biku po dosť dlhej dobe. Trasa viedla len po asfaltke, Malachov, vlek nad Malachovom, Pršany (tam som sa trosku opalovala), potom zas k vleku a trošku smerom na Ortúty. Ale nedošla som až na Ortúty, pretože sa strhol veľmi silný vietor, ktorý v lese nespôsobil šumenie ale hučanie. Bolo to dosť zvláštne, niečo také som ešte nezažila, človek úplne strácal prehľad, čo sa okolo neho deje, ten zvuk bol tak prenikavý. A keďže som bola sama dostala som trochu strach a asi po 2 km jazdy v lese som sa vratila domov :-)
Takže sa rýchlo preberte zo zimného spánku nech vyrážame zase v skupine ... :-)

Nada.








2 komentáre:

  1. Pekny prispevok, sumenie a hucanie v lese moze byt uchvatne, vcera som sa presiel po lese smerom na Chivas ranc a nielenze v lese sumelo, ale stromy sa krasne naklanali - tancovali, a este k tomu aj kvilili cize spievali. Strach som dostal az vtedy, ked kde tu spadol dole nejaky konar a ked v tme som nevedel rozoznat pen od divej svine a medveda. Nastastie to boli iba pne.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Si isiel na bicykli, ci peso? A co si v noci hladal v lese? :-)

    OdpovedaťOdstrániť